IndexIndex  PortalPortal  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Motorbike street race Khon Kaen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
videomaster
Expat

Aantal berichten : 4522
Leeftijd : 57
Registration date : 03-09-08

BerichtOnderwerp: Motorbike street race Khon Kaen   za dec 06, 2008 3:23 pm

Een verlaten weg in een even verlaten resort te Khon Kaen was de meest geschikte startbaan (voor enkelingen landingsbaan) om de plaatselijke jeugd zich eens te laten uitleven. Opgedreven motorbikes, type 125cc waarvan het merk van de meeste na een grondige ombouw of tuning niet meer te herkennen is, stonden ze per twee aan de startlijn om hun acceleratievermogen uit te testen. Met een voor mij ondefineerbare geur van een brandstof waar waarschijnlijk ook raketten mee aangedreven worden, en een hels kabaal waarvan je kon denken dat je op het formule 1 parcours te Zolder zat, werd gewedijverd voor de begeerde 1ste plaats. Uitslag? mij onbekend..... zo lang heb ik het niet volgehouden Hopelijk rijden ze na de wedstrijd iets rustiger huiswaarts!

The mistakes are all my own work...
Terug naar boven Go down
http://thailand.forumotion.com
inazuma

Aantal berichten : 1010
Leeftijd : 46
Registration date : 04-09-08

BerichtOnderwerp: Re: Motorbike street race Khon Kaen   za dec 06, 2008 4:56 pm

videomaster schreef:
Met een voor mij ondefineerbare geur van een brandstof waar waarschijnlijk ook raketten mee aangedreven worden, en een hels kabaal waarvan je kon denken dat je op het formule 1 parcours te Zolder zat, werd gewedijverd voor de begeerde 1ste plaats.

Waarschijnlijk hebben ze wat methanol aan de brandstof toegevoegt.

Motorbike street race Khon Kaen
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Thailand Isaan forum :: Cultuur, muziek, bijgeloof, ambachten, landbouw, koningshuis en Royal Thai Armee :: Muziek, festivals en evenementen-
Ga naar: