IndexIndex  PortalPortal  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Deel | 

Vuurvoetbal

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Redactie

Aantal berichten: 42
Registration date: 03-09-08

BerichtOnderwerp: Vuurvoetbal   do nov 20, 2008 4:11 am

Er zijn enorm veel varianten bedacht op het leukste spelletje wat er is, zo is er Paardenvoetbal en Motoball. En als je denkt dat Motobal wel zon beetje de stoerste variant van voetbal is dan heb je het mis. De meest bloedstollende manier om te voetballen is: vuurvoetbal. Het is momenteel helemaal hot in Thailand.

Als je het bij een normale voetbalwedstrijd al snel te heet onder de voeten krijgt, dan zou ik mij niet wagen aan deze voetbalvariant. Maar in Thailand zijn ze helemaal in vuur en vlam van dit spelletje. En aangezien alleen de stoerste mannen het durven te spelen, krijgen veel vrouwelijke toeschouwers al snel warme gevoelens voor de ploeterende mannen. En na de wedstrijd bier en vlammetjes uit de frituur.

De regels voor het Vuurvoetbal zijn nagenoeg hetzelfde als bij gewoon voetballen, toch zijn er onlangs wat regels aangepast. Zo is er (in tegenstelling tot dit filmpje) tegenwoordig geen keeper (Ik zou trouwens ook niet graag met twee Tefal ovenhandschoenen zon vlammende komeet op mij af zien komen), en worden er geen vrije trappen gegeven. Op deze manier worden de testikels gespaard van de spelers die normaliter in de muur zouden gaan staan.

bron: uithaal.nl
Terug naar boven Go down
PeterS

Aantal berichten: 367
Leeftijd: 48
Registration date: 27-10-08

BerichtOnderwerp: Re: Vuurvoetbal   do nov 20, 2008 4:31 am

De spelers lopen zich in ieder geval het vuur uit de sloffen.
Terug naar boven Go down
http://stroo.blogspot.com

Vuurvoetbal

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Thailand Isaan forum :: Divers :: Ongelooflijk maar waar-