IndexIndex  PortalPortal  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

khoeng (scampi) met gerookte zalm en soyascheuten

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
videomaster
Expat

Aantal berichten : 4522
Leeftijd : 57
Registration date : 03-09-08

BerichtOnderwerp: khoeng (scampi) met gerookte zalm en soyascheuten   vr sep 12, 2008 8:55 am

Benodigheden (4personen)

1kgr "Khoeng",200gr gerookte zalm, 300gr soyascheuten, 5 kleine uitjes, 2cm verse gember, ť eetlepels donkere soyasaus, 1 eetlepel olie, beetje peper (naar believen)

bereiding:

Verhit de wok, en voeg de olie toe. Bak hierin de fijngesneden ui en gember gedurende een minuutje.

Voeg de (gepelde) khoeng toe en roerbak een 3 minuten. Kruiden met peper (eventueel zout)

Meng er de soyascheuten en de in reepjes gesneden zalm onder, en laat nog ťťn minuutje doorbakken.

Breng op smaak met de soyasaus...

smakelijk!

The mistakes are all my own work...
Terug naar boven Go down
http://thailand.forumotion.com
Fakkel

Aantal berichten : 255
Leeftijd : 69
Registration date : 04-09-08

BerichtOnderwerp: Re: khoeng (scampi) met gerookte zalm en soyascheuten   vr sep 12, 2008 8:55 am

Wel beste mensen, ik heb dat een paar dagen terug zelf gemaakt bij mij thuis, en dat voor twee Belgen die gehuwd zijn met een Thaise vrouw. Het was overheerlijk en ik heb van die twee Thaise vrouwen een eerlijke bedanking en proficiat gekregen voor mijn kooksel. ik zal dat in het vervolg nog meer maken !! echt heerlijk is dat. Beste dank voor de plaatsing van dit recept.
Fakkel,
Terug naar boven Go down

khoeng (scampi) met gerookte zalm en soyascheuten
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Thailand Isaan forum :: Eten en drinken :: Eten-
Ga naar: