IndexIndex  PortalPortal  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

half om half BelgiŽ/Thailand

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Lynnx

Aantal berichten : 1
Registration date : 27-04-17

BerichtOnderwerp: half om half BelgiŽ/Thailand   vr apr 28, 2017 12:14 am

Hey,

Ik denk erover om mijn leven een andere wending te geven,
misschien om halftijds in BelgiŽ en halftijds in Thailand te wonen. (altijd zomer)
Zijn er nog mensen die dit doen en hoe hebben zij dit geregeld gekregen?

Praktisch:
Ik moet rekening houden met de mutualiteit omdat ik invaliditeitsuitkering krijg owv chronische aandoening
Ik wil iets kopen in Thailand omdat dat betaalbaar is en hier in BelgiŽ niet voor mij. Hoe zit dat dan met belastingen betalen wat betreft onroerend goed in BelgiŽ? Of betaal je dat in Thailand en hoe ziet dat er dan uit qua kosten?

En nog zoveel meer waar ik nu nog niet aan denk. First things first.

Graag ervaringen ;-)
Terug naar boven Go down
videomaster
Expat

Aantal berichten : 4527
Leeftijd : 58
Registration date : 03-09-08

BerichtOnderwerp: Re: half om half BelgiŽ/Thailand   wo mei 24, 2017 9:03 pm

Het forum is niet meer van die aard dat ik dagelijks kom kijken naar berichten, andere sociale media hebben door de tijd meer aandacht gekregen.

Nu, een laattijdig antwoord, ondertussen heb je misschien via via al uitleg gekregen... toch doe ik kort mijn zegje.

Het lijkt me dat Thailand voor jou nog een onbekende is, halftijds in het vaderland en Thailand wonen is mogelijk (altijd zomer mag je vergeten) Iets kopen in Thailand is een andere kwestie, een appartement zou nog kunnen.... maar zeker geen grondstuk met huis. Naargelang de streek waar je wil wonen is het verschil in betaalbaarheid nihil, of zelfs nog minder betaalbaar.

So far
Terug naar boven Go down
http://thailand.forumotion.com

half om half BelgiŽ/Thailand
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Thailand Isaan forum :: Wonen in Thailand :: Wonen in Thailand-
Ga naar: