IndexIndex  PortalPortal  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

King Rama 9 concert in Nong Prajak

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
trikkeslot
Expat

Aantal berichten : 307
Leeftijd : 53
Registration date : 16-12-10

BerichtOnderwerp: King Rama 9 concert in Nong Prajak   do okt 03, 2013 7:08 pm

3 /4 /5 oktober is er een (jazz)concert in Nong Prajak ter ere van zijne majesteit de koning .... heb kaarten via de schoonmoeder kunnen bemachtigen maar kan weeralom weinig informatie meegeven.Nog op de tickets nog op het web vind ik informatie hieromtrent.
Ik ga wat foto's maken overmorgen...moest ik ondertussen wat meer te weten komen laat ik het geworden.
Terug naar boven Go down
robtach

Aantal berichten : 40
Leeftijd : 64
Registration date : 27-09-09

BerichtOnderwerp: Jazz   do okt 03, 2013 8:58 pm

Ik had er zelf zeer graag naar toe gegaan, maar daar de aannemertjes aan de ommuring en de uitbreiding van de woning
bezig zijn, lijkt me het verstandiger om hier de boel in de gaten te houden, en waar nodig bij te sturen.
En dat dit nodig is zullen jullie zelf wel kunnen beamen !
Terug naar boven Go down
trikkeslot
Expat

BerichtOnderwerp: Re: King Rama 9 concert in Nong Prajak   vr okt 04, 2013 8:00 pm

Heb een facebookpagina gevonden maar ben er niet veel wijzer mee geworden .... weet dat de koning zelf graag muziek speelde in zijn jonge jaren tot een kot in de nacht.
Zelf heeft hij ook veel muziek geschreven,veronderstel dat er morgen wat nummers worden gespeeld naar de hand van de koning.
De foto's en een klein verslagske volgen ...

https://www.facebook.com/kingrama9songs

Terug naar boven Go down
trikkeslot
Expat

BerichtOnderwerp: Re: King Rama 9 concert in Nong Prajak   zo okt 06, 2013 10:17 am

Mijn respect voor de koning stijgt ... op muzikaal gebied in ieder geval.De voorstelling van gisteren was meer dan geslaagd ... jazz , blues,tango,wals het kwam allemaal aan bod. Bijna alle nummers die gebracht werden zijn naar zijn hand geschreven ... ook prinses Sirindhorn schreef zelfs een lied over "Somtam" , de koningin speelde zelfs behoorlijk piano.
Het totale optreden werd bijgestaan door vroegere muzikale vrienden en de dans werd voorzien door jonge Thaise danskampioenen uit Udon.
Kortom , een geslaagde avond !

Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: King Rama 9 concert in Nong Prajak   Vandaag om 1:47 pm

Terug naar boven Go down

King Rama 9 concert in Nong Prajak
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Thailand Isaan forum :: Thailand algemeen :: Noordoost Thailand :: Changwat Udon Thani / จังหวัดอุดรธานี-
Ga naar: