IndexIndex  PortalPortal  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Photobucket

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
inazuma

Aantal berichten : 1010
Leeftijd : 46
Registration date : 04-09-08

BerichtOnderwerp: Photobucket   zo maa 31, 2013 9:13 pm

Ter info:

Ik ben bezig foto's te uploaden op de Photobucket account van mijn vriendin.

Nu blijkt dat er tegenwoordig een limiet is van 2.5GB, wil je meer foto's wegzetten dan moet er voortaan betaald worden.
Extra account aanmaken dan maar, moet echter wel op een nieuw email adres.

Ik ben benieuwd hoe het gaat met mijn eigen account daar staat immers al lang veel meer op....

Expat in isan
Expat

Aantal berichten : 373
Leeftijd : 66

BerichtOnderwerp: Re: Photobucket   ma apr 01, 2013 11:02 am

inazuma schreef:
[color=yellow]Ter info:

Ik ben bezig foto's te uploaden op de Photobucket account van mijn vriendin.

Je echtgenote intussen als ik het allemaal goed begreep tenzij je natuurlijk ook nog ergens een ...

inazuma schreef:
Ter info:

Nu blijkt dat er tegenwoordig een limiet is van 2.5GB, wil je meer foto's wegzetten dan moet er voortaan betaald worden.
Extra account aanmaken dan maar, moet echter wel op een nieuw email adres.

Ik ben benieuwd hoe het gaat met mijn eigen account daar staat immers al lang veel meer op....

Ik maakte reeds lang geleden de overstap naar Picasa Webalbums en doe mijn uploads nu via Google+
Vermits je een Panoramio gebruiker bent heb je al een Google account en ook bij de start van dit forum kreeg je een Gmailadres.

't Blijft natuurlijk je eigen keuze maar is volgens mij zeker het bekijken waard.
Terug naar boven Go down
http://expatinisan2.blogspot.com/
inazuma

Aantal berichten : 1010
Leeftijd : 46

BerichtOnderwerp: Re: Photobucket   ma apr 01, 2013 7:42 pm

Just ja, mijn vrouw nu, het is nog even wennen.

Picasa album aangemaakt, google account had ik inderdaad reeds een. Ik deed daar echter niets mee ik had een nieuwe aangemaakt toen ik een nieuwe telefoon kocht.

Het is even wennen nu maar ik denk inderdaad dat dit een betere manier is om foto's te delen.

Bedankt Expat in Isan.

videomaster
Expat

Aantal berichten : 4522
Leeftijd : 57
Registration date : 03-09-08

BerichtOnderwerp: Re: Photobucket   di apr 02, 2013 6:56 am

inazuma schreef:

Photobucket Storage Limits: Old vs. New storage?

We looked at what our users were asking for and what our users needs are now, and saw 86% of survey respondents wanted to store originals. We wanted to create a premium free offering that can scale to meet your ongoing needs. We still offer 2GB, or approximately 1500 photos for free, most of you guys are well below 2GB. If you currently have an account on our original Photobucket, you will have all of your current images and storage for those images, with the addition of 2GBs of free storage added on to what you brought over to the new site.

Ik heb op dit ogenblik nog niets ondervonden op mijn account, en daar staan ettelijk duizenden foto's op. Met het nieuwe belijd kan je nog steeds een 1500 foto's plaatsen, wat voor een normale gebruiker toch niet niets is.

Terug naar boven Go down
http://thailand.forumotion.com
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Photobucket   Vandaag om 9:39 pm

Terug naar boven Go down

Photobucket
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Thailand Isaan forum :: Divers :: Plaatsen van foto's/video-
Ga naar: