IndexIndex  PortalPortal  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Khoon Thai

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
trikkeslot
Expat

Aantal berichten : 307
Leeftijd : 53
Registration date : 16-12-10

BerichtOnderwerp: Khoon Thai   za jan 26, 2013 8:42 pm

Khoon is een spektakel met zang ,dans en gesproken onderdelen waarbij de personen op het toneel niet spreken en prachtigen outfits dragen.Het verhaal dat gebracht wordt uit de Ramakien (boek met Thaise epische verhalen) wordt op zij van het toneel ingesproken of gezongen.Ieder jaar komt dit 70 man tellende gezelschap uit Bangkok -gesteund door de koningin- om hier in Udon Thani een show op te voeren.Dit jaar werd 120 jaar Udon Thani gevierd en werden er 4 (gratis) uitvoeringen gebracht ... 2 in het Nong Prajak Park en 2 met als decor het National Museum van Udon.Prachtig gewoon !

Terug naar boven Go down
inazuma

Aantal berichten : 1010
Leeftijd : 46
Registration date : 04-09-08

BerichtOnderwerp: Re: Khoon Thai   zo jan 27, 2013 1:26 pm

Dankjewel, dat zijn mooie foto's. Die kleding en maskers, daar zitten heel wat uurtjes werk in volgens mij.

Heeft dat gezelschap misschien ook een website waar je hun programma kunt zien?

videomaster
Expat

Aantal berichten : 4522
Leeftijd : 57
Registration date : 03-09-08

BerichtOnderwerp: Re: Khoon Thai   ma jan 28, 2013 2:50 am

Knap, had ik willen bij zijn....... gelieve in het vervolg een weekje voordien melding te maken van zulke happening!
Terug naar boven Go down
http://thailand.forumotion.com
trikkeslot
Expat

Aantal berichten : 307
Leeftijd : 53
Registration date : 16-12-10

BerichtOnderwerp: Re: Khoon Thai   ma jan 28, 2013 7:03 pm

Zal het volgend jaar zien dat ik het op tijd te weten kom want dit is inderdaad de moeite waard om mee te maken , het is ook uniek en niet makkelijk om een voorstelling van deze groep uit BKK bij te wonen.Toevallig nam ik gisteren een stuk krant om een vuurtje te stoken en viel ik op een artikel van deze dansgroep uit BKK.Met de gegevens van het artikel ben ik ook niet verder geraakt ...

Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Khoon Thai   Vandaag om 8:38 pm

Terug naar boven Go down

Khoon Thai
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Thailand Isaan forum :: Cultuur, muziek, bijgeloof, ambachten, landbouw, koningshuis en Royal Thai Armee :: Muziek, festivals en evenementen-
Ga naar: