IndexIndex  PortalPortal  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Ban Dam (The Black House)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
trikkeslot
Expat

Aantal berichten : 315
Leeftijd : 54
Registration date : 16-12-10

BerichtOnderwerp: Ban Dam (The Black House)   za mei 26, 2012 8:43 pm

Baan Dam is een productie van kunst artist Thawan Duchanee die zijn opleiding zelfs volgde in Amsterdam.Je kan het eigelijk een park noemen met vele fantastische gebouwen ,de meeste in hout die allerlei skeletten,schedels,reuze schelpen en noem maar op bevatten.
Er is ook een grote gallerij in het hoofdgebouw met een tentoonstelling van vele kunstartisten.Ik ga alle details niet vermelden maar spring zeker binnen maar pas op voor de rondsluipende slang !

Terug naar boven Go down
trikkeslot
Expat

BerichtOnderwerp: Re: Ban Dam (The Black House)   ma mei 28, 2012 7:22 pm

Praktisch :
- dagelijks geopend van 9 - 17.(tussen 12 en 13u wel gesloten) gratis ingang.
- Voor informatie of groepsbezoeken : 08-9767-4444 of 05-370-5834.
- Bereikbaarheid : niet eenvoudig want er is geen bewegwijzering :
Ongeveer 10 km ten noorden van Chiang Rai in Tambon Nang Lae, Muang, Chiang Rai.
Route :
Wanneer je Chiang Rai univeristy ben voorbijgereden (Highway 1) is er na exact 1,9 km een afslag naar links (soi 13 ).
Volg het smalle baantje voor exact 470 m en aan een smalle splitsing naar links.
Na 360 meter kom je op een doodlopende weg en tevens het beging van het complex
Terug naar boven Go down
videomaster
Expat

Aantal berichten : 4527
Leeftijd : 58
Registration date : 03-09-08

BerichtOnderwerp: Re: Ban Dam (The Black House)   wo mei 30, 2012 3:42 am

Het was lang zoeken, uiteindelijk toch gevonden in Google Earth. Om de juiste locatie te kunnen weergeven heb ik me de vrijheid genomen om een van je foto's op mijn Panoramio account te plaatsen.

Juiste GPS locatie: 19į 59' 28.81" N 99į 51' 39.85" E

Er bestaat eveneens een website van deze man die je kan bezoeken door hier te klikken.

Prachtige plaats... ik zou er zo heen rijden om een filmverslag te maken.... 750 km is me net iets te ver om er een daguitstap van te maken.

Terug naar boven Go down
http://thailand.forumotion.com
trikkeslot
Expat

BerichtOnderwerp: Re: Ban Dam (The Black House)   wo mei 30, 2012 8:08 pm

Heb me laten wijsmaken dat de artist zelf al de heisa rond hem zelf niet wilt maar het werk is van zijn zoon ... als wij er waren werden we ook op een bepaald moment gevraagd van niet naar "daar' te gaan , we veronderstellen dat de artist zelf ook aanwezig was maar niet echt in de belangstelling wil staan ....
Dit zou dan ook verklaren waarom je echt geen aanduidingen vind om er te geraken.
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Ban Dam (The Black House)   

Terug naar boven Go down

Ban Dam (The Black House)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Thailand Isaan forum :: Thailand algemeen :: Noord Thailand :: Chiang Rai / เชียงราย-
Ga naar: