IndexIndex  PortalPortal  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Chiang Rai: Boottocht CR - Thaton

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
trikkeslot
Expat

Aantal berichten : 315
Leeftijd : 53
Registration date : 16-12-10

BerichtOnderwerp: Chiang Rai: Boottocht CR - Thaton   vr mei 25, 2012 8:38 pm

Bij deze boottocht op de rivier Kok kan je zelf uitkiezen wat je wilt bezoeken .... de boottocht alleen al van CR naar Thaton duurt 2 uur , zonder stops.
Naar Tha Ton heen en terug is al 4 uur boot alleen.Wij kozen voor de stops : Ruammit (olifantenkamp) ,bezoek Akha dorp en de warmwaterbronnen.
Prijs moet je maar bediscussieren met je piloot ... wij kwamen overeen voor 1000 Baht , Thong ,onze piloot ,een sympathieke kerel.Je vertekt vanuit de CR-pier.
In Ruammit kan je kiezen tussen een half uur of een uur tocht met de olifant, 300/500 Baht.We kozen voor een uur daar een half uur niet echt lang is.
Je start door de rivier Kok zelf om dan door het dorpje te wandelen en een stukje natuur mee te nemen .... was content dat ik kon afstappen want met je ogen toe zit je prcies op een of andere attractie in Walibi :hihi: :hihi: .... het Akha dorp dan .... ene Akha gezien die maar zat te zagen voor tien Baht voor ne foto.Ik zij dat ze gerust ene van mij mocht nemen en dat dat gratis was :hihi: We hebben dan maar wat armbandjes gekocht om haar dag goed te maken.De warmwaterbron , 87 graden en het stonk er geweldig naar de eieren die ze er koken , je kan ook tegen betaling pootje baden in het afgekoelde water dan maar hier voor hebben we bedankt .... in het plaatselijke restaurantje was het heel lekker eten ... wij zijn nogal fans van Krapauw moe en deze was wel heel lekker klaargemaakt.Kortom ,op de boot ok maar van de boot ,niet veel soeps , voor mij persoonlijk dan toch.

Terug naar boven Go down

Chiang Rai: Boottocht CR - Thaton
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Thailand Isaan forum :: Thailand algemeen :: Noord Thailand :: Chiang Rai / เชียงราย-
Ga naar: