IndexIndex  PortalPortal  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Marsha

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
trikkeslot
Expat

Aantal berichten : 307
Leeftijd : 53
Registration date : 16-12-10

BerichtOnderwerp: Marsha   ma dec 12, 2011 10:17 am

Marsha , volledige naam Marsha Wattanpanich werd geboren op 24 augustus 1970 , Thaise papa en Duitse mama.Als vlug werd duidelijk
dat ze eerder al als fotomodel het ver ging schoppen.In Thailand is ze een heuse superster (actrce-zangeres) en brengt leuke Thai folk-country rock en is tevens een aangename verschijning.
Voor de fans is ze te bewonderen hier in Udon Thani op 24 december in een plaatselijk restaurant: 1900/2500 Baht voor een tafel van
4 personen , fles "whiskey" en 2 flessen soda in begrepen.Heb je honger,er is een uitgebreidde menu-kaart.

Terug naar boven Go down
trikkeslot
Expat

Aantal berichten : 307
Leeftijd : 53
Registration date : 16-12-10

BerichtOnderwerp: Re: Marsha   zo dec 25, 2011 12:29 pm

Gisteren naar het concert van Marsha geweest .... 24 december ,het podium was in Kerstsfeer ingericht,Marsha ook en het weer was navenant,het was
ijzig koud.Had mijn lange jeans aan,T-shirt met lange mouwen,hemd met lange mouwen en ne stevige pull ,het was nodig; enkel de sneeuw ontbrak nog.
Ik ben normaal geen whiskey drinker maar de fles die in de prijs van het optreden zat heb ik toch aangesproken ... het was trouwens ne voor mij onbekende
Scotse wiskey : Ben More four casks ... de kenners zullen dit waarschijnlijk wel kennen.
Het optreden zelf was goed , Marsha had het zelf ook hťťl koud maar ja er is een gezegde "als ge mooi wilt zijn ,moet je maar afzien"...of zoiets.Haar optreden
was geen anderhalf uur maar heb genoten van haar songs ťn van haar verschijning...ze mag er zijn , en op haar 40 ste top !De foto's....

Terug naar boven Go down
Admin
Expat

Aantal berichten : 127
Registration date : 03-09-08

BerichtOnderwerp: Re: Marsha   ma dec 26, 2011 9:24 am

trikkeslot schreef:
...ze mag er zijn

De Whisky ken ik niet, hier is er iets meer over te vinden.

Terug naar boven Go down
http://thailand.forumotion.com
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Marsha   Vandaag om 12:25 am

Terug naar boven Go down

Marsha
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Thailand Isaan forum :: Cultuur, muziek, bijgeloof, ambachten, landbouw, koningshuis en Royal Thai Armee :: Muziek, festivals en evenementen-
Ga naar: