IndexIndex  PortalPortal  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Sek Loso

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
trikkeslot
Expat

Aantal berichten : 307
Leeftijd : 53
Registration date : 16-12-10

BerichtOnderwerp: Sek Loso   za dec 10, 2011 10:58 am

Donderdag was Sek Loso in town ! Als je van een showman,zanger spreekt en tegelijk nog méér dan een stukske gitaar kan spelen ,Sek kan het
allemaal.Het valt op dat Jimmy Hendriks zijn voorbeeld is ... op jonge leeftijd was hij reeds gebeten door zijn gitaar werk.
Hij bracht al zijn hits in een 2 ,5 uur durend concert ... ik schat dat er toch zo'n 15.000 man aanwezig was.Links en rechts van het podium stond een
security gewapend met een laser zodanig dat deze de heethoofden in de massa kon aanduiden en door de politie er kon uitgepikt kon worden.
Sek bracht zelfs een "JUmping Jack Flash" van de Stones en het sublieme "Parisienne Walkways" van Gary Moore waar ik absoluut heb van genoten,van gans het concert trouwens.Heb je de kans om een optreden van Sek bij te wonen,aarzel niet , je zult het je niet beklagen .... en voor de prijs van 150 Baht moet je het zeker niet laten !

En hieronder mochten de heethoofden in verblijven om na het concert afgevoerd te worden naar het politie bureel.Wij konden een gesprek volgen van een
meisje wiens broer in de vrachtwagen zat ... ze sprak de politie aan ... deze zei : "zegt aan de mama en de papa dat ze hem kunnen komen afhalen op het bureel ,maar breng toch een 5000 Baht mee....,ja veel geld voor een Thaise rijstboer als ge het mij vraagt.

Terug naar boven Go down
videomaster
Expat

Aantal berichten : 4522
Leeftijd : 57
Registration date : 03-09-08

BerichtOnderwerp: Re: Sek Loso   zo dec 11, 2011 6:22 pm

trikkeslot schreef:
Heb je de kans om een optreden van Sek bij te wonen,aarzel niet , je zult het je niet beklagen ....

Bij mijn weten heeft hij bij ons in Khon Kaen nog geen optrede gedaan..... afwachten dus, of vroeger melding geven van zulke evenementen

Terug naar boven Go down
http://thailand.forumotion.com
trikkeslot
Expat

Aantal berichten : 307
Leeftijd : 53
Registration date : 16-12-10

BerichtOnderwerp: Re: Sek Loso   ma dec 12, 2011 10:19 am

Wist het ook maar twee dagen voor het optreden dat hij hier op Thoengsee Muang ging komen de show stelen...
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Sek Loso   Vandaag om 11:09 am

Terug naar boven Go down

Sek Loso
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Thailand Isaan forum :: Cultuur, muziek, bijgeloof, ambachten, landbouw, koningshuis en Royal Thai Armee :: Muziek, festivals en evenementen-
Ga naar: