IndexIndex  PortalPortal  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Ayutthaya Elephant Kraal,nr.43

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
inazuma

Aantal berichten : 1010
Leeftijd : 46
Registration date : 04-09-08

BerichtOnderwerp: Ayutthaya Elephant Kraal,nr.43   di maa 29, 2011 12:11 am

Ayutthaya Elephant Kraal is de nr.43 op de Tourist Map. Dit olifanten dorp ligt er langs. Hier op eze website staat een uitgebreid verhaal over de olifanten kraal.

Ik had geluk, de dag voor mijn bezoek {07-02-2011}was er een olifantje geboren. Prachtig om te zien. Op deze website van elephantstay.com lees je meer over deze baby olifant en haar moeder. Je kunt daar ook lezen dat de moederkoek van een olifant niet zomaar wordt weggegooit.

Even een opstapje en hop hij zat er al bovenop. Ze gingen stro laden op een erg oud krakemikkig vrachtwagentje. Toen die vol was geladen starte die niet, de olifant gaf een zetje tegen de vrachtwagen en hij liep, die dingen gaan altijd voorbij voordat je er een foto of filmpje van kunt maken.

De beenderen voor het "elephant spirit house", zo hebben we een topic van de geboorte tot de dood.

De lokatie is: 14į 22' 45.08" N 100į 34' 11.72" E

Opmerking: Topic gewijzigt op 3-4-2011 omdat er een fout instond, deze is nu gecorigeerd. Het Elephant Village,nr.52 is op een andere lokatie, waar ik dus in de topic over Wat Chang op terug kom. Mvg. Inazuma.

Laatst aangepast door inazuma op zo apr 03, 2011 4:03 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
http://www.vijver-online.nl/
videomaster
Expat

Aantal berichten : 4522
Leeftijd : 57
Registration date : 03-09-08

BerichtOnderwerp: Re: Ayutthaya Elephant Kraal,nr.43   di maa 29, 2011 2:34 am

Waar je de tijd hebt gehaald om al die zaken te bezoeken is me een raadsel, maar een gemeende

Terug naar boven Go down
http://thailand.forumotion.com
vicky
Expat

Aantal berichten : 207
Leeftijd : 80
Registration date : 25-10-08

BerichtOnderwerp: Re: Ayutthaya Elephant Kraal,nr.43   di maa 29, 2011 9:40 am

Knappe reportage ,mooie beelden
Terug naar boven Go down
inazuma

Aantal berichten : 1010
Leeftijd : 46
Registration date : 04-09-08

BerichtOnderwerp: Re: Ayutthaya Elephant Kraal,nr.43   di maa 29, 2011 8:47 pm

Dankjewel, er is gewoon erg veel te zien in Ayutthaya. Meer als ik gedacht had dus ben er toen ook enkele dagen langer gebleven als in eerste instantie het plan was.

Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Ayutthaya Elephant Kraal,nr.43   Vandaag om 11:08 am

Terug naar boven Go down

Ayutthaya Elephant Kraal,nr.43
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Thailand Isaan forum :: Thailand algemeen :: Centraal Thailand :: Changwat Ayutthaya / พระนครศรีอยุธยา-
Ga naar: