IndexIndex  PortalPortal  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Van Wat Tong Pu naar Wat Kae en Wat Monthop,nr.44

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
inazuma

Aantal berichten : 1010
Leeftijd : 46
Registration date : 04-09-08

BerichtOnderwerp: Van Wat Tong Pu naar Wat Kae en Wat Monthop,nr.44    di maa 15, 2011 2:53 am

Weer een combi topic, dit omdat de laatste 2 tempels op een eiland liggen waar je komt met een boot vanaf de 1e.

Om dit topic overzichtelijk te houden splits ik het op en begin met Wat Tong Pu.

Meer over deze tempel vind je op deze website.

De lokatie van Wat Tong Pu is: 14° 22' 22.49" N 100° 34' 37.90" E

Nog een kort filmpje van slechte kwaliteit, op naar de boot naar Wat kae.

inazuma

Aantal berichten : 1010
Leeftijd : 46
Registration date : 04-09-08

BerichtOnderwerp: Re: Van Wat Tong Pu naar Wat Kae en Wat Monthop,nr.44    di maa 15, 2011 3:19 am

De boot brengt me voor 10Thb naar het eiland en zet me af bij Wat Kae. De beelden aan de rivier zien er mooi uit, de pratende vogel op het pleintje vond ik leuk.

Op deze website staat ook niet veel over Wat Kae.

De lokatie van Wat kae is: 14° 22' 8.72" N 100° 34' 35.81" E

Achter Wat Kae ga ik rechtsaf en kom terecht bij Wat Monthop, dit is nr.44 op de Tourist Map en eigenlijk de reden van mijn bezoek aan dit eiland. Hieronder de foto's.

Tja dat viel dus wat tegen die nr.44, ik kon niet binnen kijken de tempel was gesloten. Maar de wandeling over het eiland was wel mooi.
Op deze site staat meer over Wat Monthop.

Even later kwam ik weer bij de kade van Wat Kae en na even wachten kwam er een bootje dat me terug bracht naar Wat Tong Pu.

Van Wat Tong Pu naar Wat Kae en Wat Monthop,nr.44
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Thailand Isaan forum :: Thailand algemeen :: Centraal Thailand :: Changwat Ayutthaya / พระนครศรีอยุธยา-
Ga naar: