IndexIndex  PortalPortal  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

De wandelende vuilbak

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Hippo
Expat

Aantal berichten : 1297
Leeftijd : 63
Registration date : 20-11-10

BerichtOnderwerp: De wandelende vuilbak   ma feb 14, 2011 8:27 pm

De buurt waar ik woon is altijd kraaknet,bijna klinisch proper.Het is hier z proper dat je je soms in Singapore waant.

Hoe dat komt?

Wel,we hebben hier een wandelende vuilbak.Ze (het is een vrouwelijke vuilbak) raapt alles op wat niet te heet of te zwaar is.Ze raakt nooit vol (letterlijk en figuurlijk).
Enig nadeel:ze pikt ook schoenen.
Geluk bij een ongeluk (al zal niemand daar echt gelukkig mee zijn) :ze pakt altijd maar n schoen mee,de tweede laat ze staan.

Terug naar boven Go down
http://www.youtube.com/user/IsaanHippo
videomaster
Expat

Aantal berichten : 4522
Leeftijd : 57
Registration date : 03-09-08

BerichtOnderwerp: Re: De wandelende vuilbak   di feb 15, 2011 3:05 am

Ik heb het topic verplaatst naar "klimaat en milieu", want eigenlijk is het niet om te lachen.... ik wou dat er bij ons in de buurt ook zulke vrouw rondliep.

Na ondertussen toch een dikke 130.000km gereden te hebben in Thailand, moet ik echt vaststellen dat het zowat overal hetzelfde scenario is.... sluikstorten. Niet te ver van ons vandaan was er een plaats waar oude geesteshuisjes bij elkaar gezet werden. Even later, wat zakken afval van bouwmateriaal erbij..... en binnen de korstte keer heb je een ware stortplaats waar dagelijks en zonder schroom maar wordt bijgestort.
Op de verjaardag laatstleden van "Miss It" gaan we als wijze van goede daad ofte tamboen samen met een zestal ingehuurde werkmannen en een buldozer de voorgenoemde plaats opruimen.... desondanks dat we mede door onze inmenging langs de straat vuilbakken hebben laten bouwen, ziet het er na een maand weer bijna even ellendig uit als voordien.

Slechts een 50 meter van een van onze vaste visplaatsen zag ik onlangs dit storten in onze Mae Nam Chi, een rivier waar dagelijks mensen van moeten leven....

De man in kwestie was me bekend, en na enkele hoger geplaatste figuren gesproken te hebben kon hij zijn rommel komen opruimen..

't is erg....

Terug naar boven Go down
http://thailand.forumotion.com

De wandelende vuilbak
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Thailand Isaan forum :: Thailand algemeen :: Klimaat en milieu-
Ga naar: