IndexIndex  PortalPortal  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Overzicht wisselkoers bij diverse banken

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Expat in isan
Expat

Aantal berichten : 373
Leeftijd : 66
Registration date : 04-09-08

BerichtOnderwerp: Overzicht wisselkoers bij diverse banken   za sep 25, 2010 10:16 am

Wij expat's hebben onze bank gekozen en hebben dus niet echt veel aan het overzicht al kan je wel inschatten of je, op het vlak van wisselkoersen althans, een goede keuze maakte.

Reizigers die in Thailand biljetten willen wisselen en dus niet aan een bank gebonden zijn kunnen met het overzichtje misschien wel een voordeel doen wat toch niet onbelangrijk is met de huidige "zwakke" wisselkoers tegenover de Euro.

De informatie komt van deze website waar wel een aantal klikken nodig zijn om op de juiste plaats te komen.

Terug naar boven Go down
http://expatinisan2.blogspot.com/
Fakkel

Aantal berichten : 255
Leeftijd : 69

BerichtOnderwerp: Re: Overzicht wisselkoers bij diverse banken   za sep 25, 2010 3:05 pm

Nuttige informatie ! Zo te zien is het nog steeds géén vetten hé ?. De laatste keer dat ik in Thailand was, denk ik dat ik 57 THB kreeg voor één euro. Dat moet toch zijn repercussie hebben op toeristisch vlak vermoed ik. En voor de expat's moet het ook een aderlating zijn. Hopelijk komt er eens schot in de wisselkoers.
Terug naar boven Go down
Expat in isan
Expat

Aantal berichten : 373
Leeftijd : 66

BerichtOnderwerp: Re: Overzicht wisselkoers bij diverse banken   za sep 25, 2010 3:23 pm

Fakkel schreef:
... De laatste keer dat ik in Thailand was, denk ik dat ik 57 THB kreeg voor één euro ...

57 is onwaarschijnlijk.

Op de website van de ECB lees je in het overzicht van de laatste vijf jaar (o.a.) het volgende:

Minimum (8 June 2010): 38.952 - Maximum (15 July 2008): 53.536 - Average: 46.457

Terug naar boven Go down
http://expatinisan2.blogspot.com/
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Overzicht wisselkoers bij diverse banken   Vandaag om 12:21 am

Terug naar boven Go down

Overzicht wisselkoers bij diverse banken
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Thailand Isaan forum :: Wonen in Thailand :: Bankzaken-
Ga naar: