IndexIndex  PortalPortal  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Khon Kaen zoo

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
videomaster
Expat

Aantal berichten : 4522
Leeftijd : 57
Registration date : 03-09-08

BerichtOnderwerp: Khon Kaen zoo   ma jan 18, 2010 5:33 am

We dwalen af van onze voorziene route, en wonder boven wonder komen we terecht op een locatie waar waarschijnlijk nog niet al te veel mensen vanaf weten. Hier is men bezig een nieuwe dierentuin te bouwen, die naar planning volgend jaar zou openen. Ter plaatse zijn al enkele dieren zoals kamelen aanwezig. Een dezer dagen hebben we een afspraak met een van de verantwoordelijken en toestemming om het ganse in beeld te brengen, en tevens het filmverslaggever debuut van mijn vrouw.

Panoramio: N16į5į'12.07" E102į54'34.74"

Laatst aangepast door videomaster op di apr 15, 2014 9:54 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
http://thailand.forumotion.com
vicky
Expat

Aantal berichten : 207
Leeftijd : 80
Registration date : 25-10-08

BerichtOnderwerp: Re: Khon Kaen zoo   ma jan 18, 2010 3:27 pm

Videomaster ,daar willen we dit jaar wel eens gaan rondneuzen ,wacht de reportage af hoor
groetjes uit een grijs Belgenland
Vicky
Terug naar boven Go down
videomaster
Expat

BerichtOnderwerp: Re: Khon Kaen zoo   di apr 06, 2010 5:45 am

Een tweede bezoek aan deze dierentuin brengt weinig verandering, nog niet het moment om reeds een filmverslag te brengen... tegen het tempo dat het werkvolk er op na houdt, kan het ook moeilijk anders.....

Buiten enkele kamelen zijn de wilde dieren voorlopig enkel op deze poster te bewonderen....

Aan overnachting is ook gedacht in enkele authentieke boomhutten.

Volgend bezoek binnen enkele maanden.
Terug naar boven Go down
videomaster
Expat

BerichtOnderwerp: Re: Khon Kaen zoo   di jan 08, 2013 11:28 am

Drie jaar na ons eerste bezoek gaan we nog eens langs om poolshoogte te nemen. Het is triestig gesteld, de eens zo fraaie tuinen liggen er verdord bij, er is niets meer van al dat moois meer te bespeuren. Qua dieren is het even triestig, buiten exact 1 giraf, 1 kameel, enkele ezels en herten is er geen enkel dier te zien. Wonder boven wonder wordt er nog steeds bijgebouwd, van een dierentuin is er hoegenaamd nog steeds niet te spreken. De locatie is echter perfect, er staan reeds een 50-tal golfkarretjes en fietsen te huur om rond te rijden.

Tot nadere berichtgeving een nog te vermijden bezienswaardigheid.

Terug naar boven Go down
videomaster
Expat

BerichtOnderwerp: Re: Khon Kaen zoo   di apr 15, 2014 9:53 am

videomaster schreef:
Tot nadere berichtgeving een nog te vermijden bezienswaardigheid.

Nogmaals een jaar later gaan we weer op bezoek, Songkran en de aanbouw van een waterpark aldaar lijkt ons de ideale gelegenheid.

Het waterpark is knap, rond deze dagen een massa volk. Het eerste gedeelte van de dierentuin is nog steeds in verval, tot mijn verwondering is een tweede gedeelte gebouwd dat er dan wel beter uit ziet. Golfkarretjes te huur aan 300 bath/uur, je moet snel rijden om rond te komen. De dieren hebben plaats zat, knap gedaan.

Inkom is me een beetje vreemd, mezelf inbegrepen had ik 9 man in de wagen en diende slechts 520 Baht te betalen voor het waterpark en dierentuin samen, parking van de wagen inbegrepen. Zelf diende ik voor een keer GEEN inkom te betalen.... reden die ik te horen kreeg "boven de 50 jaar". Of dit nu enkel tijdens de Songkran dagen zo is?

Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Khon Kaen zoo   Vandaag om 12:20 am

Terug naar boven Go down

Khon Kaen zoo
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Thailand Isaan forum :: Thailand algemeen :: Noordoost Thailand :: Changwat Khon Kaen / จังหวัดขอนแก่น-
Ga naar: