IndexIndex  PortalPortal  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Wat Rong Khun

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
videomaster
Expat

Aantal berichten : 4527
Leeftijd : 58
Registration date : 03-09-08

BerichtOnderwerp: Wat Rong Khun   do okt 28, 2010 9:04 am

De moeite waard om te bezoeken, alhoewel hij net naast de grote baan gelegen is, rij je er zo voorbij. Hierbij de coördinaten en nog enkele foto's.

Panoramio: 19° 49' 26.41" N  99° 45' 47.71" E  

De bijgebouwen mogen er echter ook zijn....

Kortelings eveneens een filmreportage over deze tempel.  

Laatst aangepast door videomaster op zo sep 14, 2014 8:31 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
http://thailand.forumotion.com
trikkeslot
Expat

Aantal berichten : 315
Leeftijd : 53
Registration date : 16-12-10

BerichtOnderwerp: Re: Wat Rong Khun   za mei 26, 2012 10:32 am

Op onze rondreis in en rond CR konden we deze tempel natuurlijk niet overslaan , voor Peaw was het een blij weerzien met de kunstenaar zelf , Chalermchai Kositpipat ... hij bracht vroeger zijn zoon naar de muziekschool waar Peaw werkte als secretaresse.Kon het mij niet laten van een werk van hem te kopen ,kopie op doek afgedrukt .... zijn orginele kunstwerken die er te koop staan is niet voor mijne portemoneeweggelegd.Vind zijn werken gewoon de max !

Terug naar boven Go down
videomaster
Expat

Aantal berichten : 4527
Leeftijd : 58
Registration date : 03-09-08

BerichtOnderwerp: Re: Wat Rong Khun   za mei 26, 2012 6:00 pm

Knap stuk (de kopie op doek). Ik heb hier nog steeds bewegende beelden van liggen.... het feit dat je binnen niet mag filmen en de poort over de hel in restauratie was maakt dat ik er nog steeds niets van gemaakt heb.

Het zal voor de volgend keer zijn... hoe meer berichten ik lees van Trikkeslot, des te meer dat ik besef dat ik veel gemist heb in deze streek.

Terug naar boven Go down
http://thailand.forumotion.com
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Wat Rong Khun   

Terug naar boven Go down

Wat Rong Khun
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Thailand Isaan forum :: Thailand algemeen :: Noord Thailand :: Chiang Rai / เชียงราย-
Ga naar: