IndexIndex  PortalPortal  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Vissen in Tha Phra

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
videomaster
Expat

Aantal berichten : 4522
Leeftijd : 57
Registration date : 03-09-08

BerichtOnderwerp: Vissen in Tha Phra   do dec 10, 2009 4:41 am

Buiten de Maenam Chi, de rivier die door ons dorp Tha Phra loopt, is er ook nog een kunstmatig meer waar menige hengelaar zijn gading vindt.

Panoramio: N16į19'31.7" E102į47'19.3"

We trekken met ons ondertussen gedeeltelijk vernieuwd/verbeterd materiaal ter plaatse om onze verworven kennis in praktijk om te zetten. Er zit vis, dat is zeker.... de Pla Sawai's springen uitdagend boven het wateroppervlakte. Langs de oever zie ik kleine visjes zwemmen waarvan ik zeker weet dat ze in de siervishandel verkrijgbaar zijn in BelgiŽ/Nederland.

De Pla Sawai blijft uitdagen, bijten doet hij niet. Wel krijgen we een aantal kleinere vissen (meervallen) aan de haak, die echter door de mazen van ons leefnet glippen en terug het ruime sop kiezen. Later op de middag beginnen we dichter bij de oevers op buit te jagen, wat succesvol blijkt te gaan. We keren toch huiswaarts met drie dikke palingen van een 70cm lang, waarvan ik nooit gedacht had dat het zulke vechters zijn.....

Vandaag op het menu... paling op zijn Isaans!

Terug naar boven Go down
http://thailand.forumotion.com
videomaster
Expat

Aantal berichten : 4522
Leeftijd : 57
Registration date : 03-09-08

BerichtOnderwerp: Re: Vissen in Tha Phra   ma jan 23, 2012 8:43 am

Op deze vijver is het nog steeds vrij vissen, de laatste keer echter niets gevangen...... wel een ideale vijver in de buurt om je inwerptechnieken te verbeteren.

Terug naar boven Go down
http://thailand.forumotion.com

Vissen in Tha Phra
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Thailand Isaan forum :: Thailand algemeen :: Sportvissen in de Isaanstreek-
Ga naar: