IndexIndex  PortalPortal  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Ramen - Deuren - Insektengaas - Beveiliging

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Expat in isan
Expat

Aantal berichten : 373
Leeftijd : 66
Registration date : 04-09-08

BerichtOnderwerp: Ramen - Deuren - Insektengaas - Beveiliging   zo jun 28, 2009 10:14 am

videomaster schreef:
Expat in isan schreef:
@Videomaster
Makkelijker in onderhoud indien je van je huisgenoten gedaan kan krijgen dat er geen metalen "beveiliging" voor de ramen komt.

Eigenlijk een nieuw topic, maar klopt 100%. Daarom dat ik bij een volgende bouw, voor de langs binnen geplaatste beveiliging eerder zou opteren voor een "scharnierend" systeem. Persoonlijk zou ik deze noodgedwongen investering liever niet in huis gehad hebben, maar een diefstal enkele jaren terug maakt dat we hierdoor en onze drie "waakhonden" ons nu toch een stuk veiliger voelen.

Dus maar een nieuw topic gemaakt.

Videomaster zou in dat geval bij Majestec een (ik vrees peperdure) oplossing kunnen vinden.

Het is wel een schitterende combinatie van inbraakbeveiliging en het weren van insekten.
Terug naar boven Go down
http://expatinisan2.blogspot.com/
videomaster
Expat

Aantal berichten : 4522
Leeftijd : 57
Registration date : 03-09-08

BerichtOnderwerp: Re: Ramen - Deuren - Insektengaas - Beveiliging   zo jun 28, 2009 1:39 pm

Dat is inderdaad een prachtig systeem, en gewoontegetrouw van "Expat"weer een goed overdacht uitgezochte en nuttige link.

Onlangs zei ik tegen de vrouw: volgende huis wil ik kunststof/aluminium kaders van de ramen en deuren.. waarop ik antwoord kreeg, "moet ik niet hebben, is niet veilig".
Nu, het prijskaartje zal inderdaad naargelang zijn, maar je slaat wel 3 vliegen in een slag... en het esthetische is bij dit systeem toch denkelijk niet te evenaren. Spijtig dat het "Dealer network" op de aangegeven website niet doorschakelt naar de dealers in noord-oost Thailand om het eens te bekijken/info te nemen.
Terug naar boven Go down
http://thailand.forumotion.com

Ramen - Deuren - Insektengaas - Beveiliging
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Thailand Isaan forum :: Wonen in Thailand :: Bouwen in Thailand-
Ga naar: